Квартири подобово в Україні
Реєстрація або Мій кабінет Увійти
Miete - квартири в Україні  
Список
Місто
Фільтри
Пошук квартири:

Часті запитання

Як забронювати квартиру?
Виберіть підходящий варіант і відправте заявку на бронювання на сторінці перегляду квартири. Також ви можете зателефонувати власнику квартири напряму по телефону.

Я відправив заявку на бронювання. Що далі?
Власник може підтвердити бронювання або відхилити вашу заявку. Квартира вважається заброньованою, якщо Ви обговорили всі умови проживання з власником і він підтвердив бронювання. Якщо протягом 24 годин власник вам не відповів, радимо зателефонувати власнику напряму за номером телефону, який вказаний на сторінці перегляду квартири.

Чи потрібно бронювати квартиру заздалегідь?
Залежно скільки днів триватиме ваш візит. Починаючи від 2-х днів радимо бронювати квартиру заздалегідь.

Чи можливий попередній перегляд квартири?
Якщо ви бажаєте завчасно подивитися квартиру, зверніться безпосередньо до власника обраної вами квартири для уточнення.

Скільки людей може проживати в квартирі?
Кількість гостей, що перебувають в квартирі, повинна відповідати кількості обумовленій з власником при заселенні.

Як знайти квартиру на певній вулиці Києва?
Необхідно перейти на сторінку пошуку квартир на карті, потім в полі над картою вказати потрібну вам назву вулиці і натиснути кнопку "Знайти".

Як знайти квартиру біля певної станції метро?
Необхідно вибрати фільтр "Станції метро" і зі списку вибрати потрібну вам станцію метро, ​​натиснувши курсором миші на її назву.

Я власник квартири, як розмістити свою квартиру на сайті?
Зареєструйтесь, для цього натисніть посилання "Хочу здати квартиру". Після успішної реєстрації ви отримуєте доступ до особистого кабінету, де зможете керувати своїми об'єктами.

Якщо в списку міст немає потрібного міста?
Зверніться до адміністрації з пропозицією додати нове місто використовуючи форму зворотнього зв'язку. Ми постараємося відповісти якнайшвидше.

Якщо забули пароль?
Відновити свій пароль ви зможете натиснувши на посилання "Забули пароль". Після заповнення форми пароль автоматично буде висланий на Вашу електронну адресу.

Як і де я можу відредагувати інформацію в своєму акаунті?
Зайдіть в "Особистий кабінет", потім перейдіть в розділ "Налаштування" і відредагуйте відповідні поля профілю.

Як я можу залишити відгук про житло?
Щоб допомогти майбутнім гостям зробити правильний вибір, будь ласка, залиште відгук про квартиру, в якій ви зупинялися. Для цього перейдіть на сторінку перегляду квартири і внизу побачите форму для "Відгуків". Це займе не більше 5 хвилин, але принесе користь.

Виникли додаткові питання?
Просимо звертатися за адресою електронної пошти info@miete.com.ua. При необхідності, ви також можете звернутися за консультацією в службу підтримки сайту.