Квартири подобово в Україні
Реєстрація або Мій кабінет Увійти
Miete - квартири в Україні  
Список
Місто
Фільтри
Пошук квартири:

Як відкрити агентство нерухомості

Почніть з початку
Поставте мету! Так, для чого Вам це все треба? У будь-якій справі потрібна мета, інакше Ви пливтимете за течією, а куди воно Вас занесе, одному богові відомо.

Майбутніх ріелторів, претендентів на вакансію, що приходять в агентство нерухомості для пристрою на роботу, я обов'язково питаю, а для чого Ви прийшли? Відповіді бувають різні, хто говорить - мені подобається допомагати людям. Та це здорово, допомагати людям, а на що Ви жити будете? Бувають і інші відповіді. Але про те, які питання я ставлю, і кого варто брати в агентство нерухомості, а кого треба побоюватися, я напишу пізніше, а поки дозвольте мені продовжити про МЕТУ.

Раніше на комірах нашого Тульського артилерійського училища було написано «Наша мета - комунізм», тепер училище стало інститутом, а напис прибрали, напевно, попали в ціль, хоча славні часи були, але я не про це.

Так от, МЕТА - повинна бути конкретна, вимірна, досяжна, узгоджена і визначена за часом.

Необхідно поставити перед собою, наприклад - через рік після того, як почне працювати моє агентство нерухомості, я зароблю мільйон рублів! Важливо, вказати валюту! Для чого такі дрібниці, про це трохи пізніше.

Вибір партнера
І це теж важливо. При відкритті успішного агентства нерухомості необхідно мати досвід роботи ріелтором, або запросити для цього успішного ріелтора.

Я можу описати те, як можна почати ріелтерський бізнес і без офісу і без первинних вкладень, маючи тільки досвід, але адже ми не збираємося мати невеликого доходу, адже ми граємо по-великому!

Також можна купити діюче агенство нерухомості, я періодично бачу таку інформацію в Інтернеті, ось недавно ще одне: Продається з офісом, із співробітниками, з сайтом, прибуткове і всього 350 000 рублів, власникові немає бажання більше цим займатися.

У цій пропозиції є свої позитивні і негативні моменти. Позитивні - Ви скорочуєте час по пошуку офісу, персоналу і розкручування сайту, і багато інших моментів.

А негативні - це розташування того ж офісу, кваліфікація ріелторів, і найголовніше репутація агентства. Хто знає, який імідж склався у даного агентства нерухомості, яка історія обслуговування клієнтів? І так далі.

Отже, Ви маєте мету, досвід роботи ріелтором або у Вас є партнер, який готовий Вам в цьому допомогти, і Ви вирішили не купувати готове агенство нерухомості, що ж далі?

Розмір і місце має значення
Зніміть собі офіс. Здається думці, місцерозташування агентства нерухомості має значення, а саме:

- офіс повинен бути розташований в місці, де проходять мурашині стежки, тобто місця проходу людей до магазинів, із зупинок суспільного транспорту додому, до роботи, поряд з ринками, офісами, торговими центрами, там, де є великий трафік людей - потенційних клієнтів.

- це обов'язково окрема будівля або офіс на першому поверсі. Необхідно також мати достатньо місць для парковки автомобілів, можливість розміщення логотипу і назви агентства нерухомості на фасаді будівлі.

Обов'язковою умовою буде можливість розміщення оголошень про продаж об'єктів нерухомості, на вікнах офісу, назовні лицьовою стороною, що б це було людям, що видно проходять мимо офісу. Оголошення повинні містити фотографії об'єктів нерухомості з описом характеристик і переваг об'єкту, що продається, тільки без вказівки вартості. Ціну на об'єкти нерухомості розміщувати в подібних оголошеннях рекомендується тільки в деяких випадках, які, я опишу нижче. Згодом добре буде розмістити на вікнах офісу листа-подяки з фото Ваших клієнтів на тлі проданих квартир, будинків, яким Ви надасте якісну ріелтерськую послугу. Подібні ріелтерськие агентства я бачив на о. Кіпр, під час однієї моєї робочої поїздки, такі ж вже існують і в інших місцях і за моїми спостереженнями вже і в Росії.

Вищезгадані методи оформлення офісу - це додаткова рекламна площа, за яку Вам не треба платити, можливість для майбутніх клієнтів дізнатися, що ж Ви продаєте і продати клієнтові бажання зайти у Ваш офіс.

Площа агентства нерухомості повинна дозволяти розмістити достатню кількість ріелторів, що працюють в різних сферах надання послуг в нерухомості, таких як: оренда квартир, комерційної нерухомості, новобудов, вторинного житла, зарубіжної нерухомості, і окремих приміщень для: юридичного відділу, кімнати переговорів, кабінету директора, і підсобного приміщення.

Як корабель назвеш, так він і попливе
Назва. Агентство нерухомості «????». Так от, назва повинна бути короткою, ємкою, і що запам'ятовується, і не повинно повторюватися в низці агентств нерухомості міста або навіть країни, або навіть всієї земної кулі, і причому назва повинна відповідати місцевому колориту, наприклад деякі сучасні назви агентств нерухомості, які відкрили франшизи на території Росії, важко вимовити звичайному Російському громадянинові. Тут все залежить від Ваших цілей. Можливо, Ви захочете створити агентство нерухомості і потім підкорити мир, продаючи свою назву і успішний метод роботи (франшизу - за договором франчайзингу). Добре буде назва агентства запатентувати, а то потім в суді відстоюватимете своє право на назву, коли агентство стане успішним, а воно обов'язково буде успішним, якщо Ви слідуватимете моїм порадам!

Отже, тепер є самий кращий офіс в місті, є чудова назва, а працювати кому?

Кадри вирішують все!
Персонал - ріелтори, які працюватимуть в агентстві нерухомості, і приноситимуть прибуток. Ваше завдання привернути кращих, або тих, кого згодом можна буде навчити і зробити кращими. Бережіться невдах, а то постійно слухатимете, що не вийшло і як. Беріть в агентство позитивних людей, вони швидко приведуть Вас до успіху!

Кількість ріелторів. Правило «Парето» діє і в цьому випадку, тобто 20% співробітників, приноситимуть 80% прибули, і навпаки 80% співробітників, приноситимуть 20% прибули. Так, що більше співробітників хороших і різних.

Так хто ж вони - Ваші майбутні ріелтори? Ними можуть бути жінки або чоловіки, будь-якого віку, і бажано з особистим автомобілем. Повторюся позитивні і чесні. Це можуть бути, ріелтори, як з досвідом роботи, так і без. У деяких ситуаціях краще не брати на роботу співробітника з досвідом. Чому? Так, тому, що іноді легко навчити з нуля, кого-небудь, чим перенавчати що вже склався, зі своїми поглядами на правила обслуговування клієнта і продаж ріелтерськой послуги.

Мені приємно згадувати свій досвід роботи в компанії «Кока Кола», ця компанія є кузнею кадрів, для багатьох успішних менеджерів по продажах в місті Тула, і правила відбору персоналу, якими керуються там, я використовую і зараз.

Так от, питання від компанії «Кока - кола»: Стакан наполовину повний або наполовину порожній? Допоможе легко визначити оптиміст або песиміст, той, хто на нього відповідає.

А хто Ви? Я знаю, для вас стакан завжди наполовину повний! Так само як і для мене!

Звідки і як брати клієнтів?
У разі, коли Ви прийміть на роботу співробітників з досвідом роботи все ясно, вони приведуть з собою клієнтів, але чи буде це досить, і що це будуть за клієнти? І чи можливо, буде отримати з них прибуток? Ось питання.

Тим, хто тільки почав свою діяльність в пропозиції ріелтерськой послуги, та саме послуги, тому що це послуга, ради наступні - шукати клієнтів самим, як це робити?

Порада номер один. Звернутися до інших ріелторів, які готові ділитися комісійними і продавати їх об'єкти.

Порада номер два. Вивчити газети і журнали, джерела в інтернеті, де розміщують оголошення власники нерухомості і грамотно запропонувати їм ріелтерську послугу.

Порада номер три. Необхідно розмістити свою пропозицію в соціальних мережах, в Інтернеті, на форумах по нерухомості, і чекати звернення.

Порада номер чотири. Оповістити всіх своїх друзів і знайомих, що Ви займаєтеся ріелтерськой послугою і у разі потреби, вони можуть до Вас звертатися.

Ну і ще один, хоча методів просування ріелтерськой послуги набагато більше, йти самим до клієнтів, робити презентації і/або потроювати консультаційні пункти в місцях, де великий трафік людей, це міські парки у вихідні, це торгові центри у вихідні і увечері, і там консультувати і запрошувати в офіс, та саме так. Зараз клієнт став дуже розпещений, і багато клієнтів вже бути прихильниками певного агентства нерухомості або ріелтора, перед Вами коштує завдання переманити і змінити переваги, що б клієнти стали Ваші. І я упевнений - Ви це зробите!

Важко в ученні, легко в бою!
Навчання. Дуже важливо підготувати ріелторів і дати їм інструменти для залучення клієнтів. Є багато літератури для самостійного вивчення, купуйте, знаходьте в Інтернеті і читайте. Рекомендую використовувати інформацію від практиків, і що б ця була свіжа інформація, оскільки ситуація постійно змінюється, але все таки саме кращим варіантом буде запросити досвідченого бізнес-тренер практика і пройти тренінг про мистецтво продажів, залучення клієнтів і отриманні прибули в ріелтерськом бізнесі.
v У відладженому механізмі все працює для однієї мети.

Для успішної і гармонійної роботи Вашого агентства нерухомості необхідно розробити чіткі критерії побудови діяльності агентства, такі як: організувати чергування в агентстві нерухомості, організувати систему звітності. Поставити плани для відділів і конкретно для кожного ріелтора, плани по залученню клієнтів і укладенню договорів, плани по продажах і отримання прибули. Це дуже важливо!

Реклама - двигун торгівлі
Реклама ріелтерськой послуги, це цілий комплекс заходів. Звичайно, можна витратити величезний бюджет, і ні привернути достатню кількість клієнтів. А можна, що актуально в кризу, інформувати потенційних клієнтів при мінімальних вкладеннях. Як?

Газети. Рекламувати об'єкти нерухомості, які Ви продаєте, в регіональних ЗМІ - це приверне потенційних покупців. Реклама самого агентства і послуг окремим банером вже не приносить тієї кількості клієнтів, як раніше. Більше 10 років тому, коли досить було розмістити банер ЗМІ і клієнт валив валом - тепер ситуація змінилася. При середньому підрахунку, офіційних агентств нерухомості в місті Тулі більше 300, та і інших містах, де я був в ділових поїздках і проводив тренінги, ситуація схожа. Оголошення про пропозицію послуг стало просто непомітно серед безлічі подібних, які можуть, відрізняються лише кольором і дизайном.

Інтернет. Створити сайт компанії, і зайнятися його просуванням. Звичайно, необхідно розміщувати об'єкти на форумах по нерухомості, спеціальних інтернет-сайтах про нерухомість і в соціальних мережах. За підсумками роботи за квартал нашого агентства нерухомості, переважна більшість клієнтів які звернулися до нас, дізналися про пропозицію через інтернет.

Розсилка: Тема Інтернет - спаму або пропозиції послуги об продажі нерухомості за допомогою розсилки листів, окрема тема, яка теж має місце бути, і при правильній реалізації, принесе свої плоди, тобто клієнтів.

Паперові оголошення. Дуже дієвий інструмент, який дозволяє крім пропозиції об'єкту на продаж привернути потенційних продавців нерухомості.

Як оформити оголошення.
Оголошення повинне бути яскравого кольору - це привертає погляд. За такою технологією діють багато західних компаній, і тепер деякі російські. На оголошенні необхідно розмістити назву агентства нерухомості, логотип, фото ріелтора що продає об'єкт нерухомості, характеристики об'єкту і телефон для запису на перегляд, також необхідно вказати час і дату показу об'єкту нерухомості, адже це зручно ріелтору і, звичайно ж, власникам нерухомості, яку ріелтор продає.

Листи
Звичайні листи в поштову скриньку, з пропозиція послуги, по продажі нерухомості, і з оголошеннями про об'єкти, що продаються, і новинами на ринку нерухомості, але це може виявитися дорогою рекламною компанією, також як і випуск, і розповсюдження своєї газети.

Робота в офісі. Прийом дзвінків по телефону Мета телефонного дзвінка це продати зустріч. Клієнт не може передати гроші по телефону, а у ріелтора немає можливості зробити на клієнта весь вплив.

Доведено, що в людському спілкуванні на мову тіла доводиться 55% переконливої сили, на характеристики голосу - 38%, а на слова - 7%, тобто ріелтор не може надати повної дії на клієнта, при зустрічі це буде зробити легко.

При спілкуванні по телефону необхідно визначити провідну репрезентативну систему (То, як ми в думках кодуємо інформацію, використовуючи сенсорні системи: візуальну, аудіальну, нюхову і смакову), і слова предиктанти(Те, що ми затверджуємо про предмет розмови; засновані на відчуттях слова, указуючи на певну репрезентативну систему), які використовує клієнт і, виходячи з цього, грамотно продати зустріч.

Ріелтору необхідно пройти курс телемаркетингу і використовувати можливості НЛП для успішного продажу зустрічі, цьому навчать на тренінгах і можна знайти в літературі. Перш ніж підняти трубку - включити ресурс гарного настрою.

Дочекатися 2-3 дзвінка і лише після цього брати трубку. Відкласти газети, прибрати жувальну гумку з рота, і перестати пити каву.

Рекомендую відразу не відповідати на, як правило, заготовлене питання клієнта - А скільки цей об'єкт нерухомості? Тому що відразу після цього клієнт покладе трубку.

Звичайно, в крупних агентствах нерухомості на прийомі вхідних дзвінків працює секретар і він розподіляє дзвінки, після цього дзвінок переводитися у відповідний відділ. Але ми ж тільки починаємо, і секретар, який прийматиме гостей при вході в офіс, буде у Вас через рік, а може і раніше, коли агенство нерухомості окріпне і буде достатньо співробітників, що б оплачувати його роботу.

А поки ми братиме свій шматочок ріелтерського пирога малими силами, а шматочок завжди є і не малий, вже мені повірте. Обдзвоните декілька агентств нерухомості в своєму місті, і ви зрозумієте, практично ні в одній розмові, Ви будете задоволені, як з вами спілкуватися, і лише за рідкісним виключенням у Вас буде приємна бесіда, і бажання піти на зустріч з ріелтором.

Приклад телефонної розмови
Ситуація, коли клієнт дзвонить що б дізнатися ціну на об'єкт нерухомості, що продається, про який він дізнався з реклами і при цьому йому необхідно заздалегідь дізнатися ціну на свій об'єкт нерухомості, який він продаватиме.

Тобто ситуація класичного обміну.

Ріелтор: Добридень, Агентство нерухомості « Вершина», черговий ріелтор Севідов.

Правило при телефонному спілкуванні: Чергова відповідь, але, скільки в ній! І позитив «Добридень!» і позначення, куди клієнт додзвонився і посада і Прізвище.

Клієнт: Добридень, підкажіть, будь ласка, скільки коштує квартира на вул. Леніна?

Майже в кожному місті є вулиця Леніна?!

Ріелтор: Та звичайно я відповім, Скажіть, будь ласка, як я можу до Вас звертатися?

Клієнт: Зінаїда Семенівна

Правило: Приєднається до клієнта по манері мови, інтонації, швидкості, диханню.

Не менше 5 разів під час розмови звертатися до клієнта по імені.

Звичайно якщо у клієнта сильний акцент, або він заїкається, то повторювати це не треба.

Ріелтор: Зінаїда Семенівна, мене звуть Роман Дмитрович.

Правило: Якщо клієнт назвав себе на ім'я та по батькові і Ви називаєте себе по Імені По батькові, якщо по Імені, то називайте себе по Імені. І звертайтеся до клієнта саме так, як він себе назвав!

Ріелтор: Зінаїда Семенівна, а для чого ви хочете придбати квартиру на вул. Леніна?

Правило: Успішний ріелтора працює не з квадратними метрами, а з потребами клієнта. Виявляйте потреби! Також пам'ятаєте, що люди мислять образами, тобто при спілкуванні, правильно будуйте свою мову, адже від цього залежить, які образи будуть в уяві клієнта!

Клієнт: Це квартиру я хочу купити для дочки, що б вона жила там зі своїм чоловіком, вона виходить заміж, і ми з батьками жениха вирішили зробити їм приємний подарунок.

Ріелтор: Хороше бажання Зінаїда Семенівна, весілля важлива подія в житті кожної людини, і при цьому жити в цій квартирі Вашої дочки, з чоловіком, адже це так?

Правило: У бесіді веде той, хто ставить питання.

Клієнт: Так!

Ріелтора: Як ви думаєте, якби при обговоренні покупки квартири були присутні всі, хто ухвалює рішення, квартира б краще відповідала необхідним вимогам для них?

Правило: Використовуйте елементи Підстроювання до майбутнього (Процес розумовою реалізації (репетиції) події перш, ніж воно відбудеться. Один з основних процесів, обеспечи¬вающих стійкість результату, часто використаний і ключовий компонент в більшості втручань НЛП) - при обговорення покупки квартири, говорить, що це обговорення факт, що вже відбувся, як само собою зрозуміле.

Клієнт: Я думаю, так!

Правило: Ще Платон відмітив, ніж більше чоловік говорить так, тобто погоджується на початку бесіди, а ріелтор умілими питаннями його підводить до цього, тим легше йому надалі буде сказати на вашу пропозицію - так!

Ріелтор: Зінаїда Семенівна, а Ви здійснюватимете покупку за готівковим розрахунок або Вам буде необхідно оформлення кредиту.

Клієнт: Ми продаватимемо квартиру і частину грошей у нас є готівкою і частина, напевно, братимемо в кредит. А скільки коштуватиме моя 4-х кімнатна квартира, в якій я зараз проживаю.

Ріелтор: Для того, що б розрахувати ринкову ціну, мені необхідно виїхати до вас на квартиру і зробити оцінку, Вам це зручно завтра або післязавтра?

Клієнт: А навіщо виїжджати оціните так, я ось подзвонила в декілька агентств нерухомості і мені сказали ціну. Це в межах від 2 800 000 до 3 000 000 рублів.

Ріелтор: Зінаїда Семенівна, є чинники, які впливають як на зниження ціни, так і на збільшення, саме для цього мені необхідно оглянути Вашу квартиру, моя послуга по оцінки безкоштовна, вам зручно, що б я це зробив завтра або післязавтра?

Правило: Ви прикладаєте клієнтові вибір часу зустрічі, і ці варіанти, у будь-якому випадку влаштують вас. Так само ви знаєте, що нічого не буває безкоштовного, ви просто продаєте послугу оцінки нібито безкоштовно, клієнт її сплатить потім. Ваше завдання продати зустріч.

Клієнт: Завтра

Ріелтор: З ранку або після обіду?

Клієнт: Я думаю з ранку, буде зручно.

Ріелтор: Зінаїда Семенівна я записую в свій щоденник, завтра в 11.00 я прийду до вас для оцінки квартири за адресою, і ми домовимося про продаж вашої квартири і покупку квартири для вашої дочки.

Клієнт: Добре, домовилися, Роман Дмитрович.

Ріелтор: Запишіть, будь ласка, номер мого мобільного телефону, якщо у вас щось змінитися передзвоните мені за годину, оскільки день мій розписаний, я дуже затребуваний ріелтор. Спасибі за дзвінок, Зінаїда Семенівна, до зустрічі!

Клієнт: До зустрічі!

Правило: Кладе першим трубку телефону, той, хто подзвонив, дочекайтеся, коли клієнт перший покладе трубку, після цього кладіть самі.

Зустріч продана! Поздоровляю!

Багато правив? Так! Саме це складові успішної ріелтерськой послуги, саме тому я і пишу для Вас цю статтю, що б Ви стали кращими і успішнішими. Що ж робити далі, а далі підготуватися до зустрічі в квартирі, де мета буде інша, це продати послугу.

Зустріч в квартирі Підготовка. Необхідно приходити вчасно на зустріч, здається це зрозуміло. Зовнішній вигляд: Зустрічають по одягу, проводжають по розуму. (Російська приказка)

Ріелтор це бізнесмен. Тому чоловікові необхідно носити на роботі костюм - обов'язкова вимога, для жінок - діловий одяг. Деколи я зустрічаю ріелторів, в одязі вільного стилю, це, на мою думку, не правильно. Адже вже всі розуміють, що - Хочеш заробити мільйон, виглядай на цей мільйон!

Вашому клієнтові приємно спілкуватиметься з людиною, що виглядає по діловому.

Також можливо Клієнт, зробив ще декілька дзвінків в інші ріелтерськие агентства і запросив ще ріелторів для оцінки. Ваше завдання бути кращим, що б клієнт вибрав Вас.

Важливий не тільки зовнішній вигляд, але і уміння вести переговори, володіти технікою приєднання, виявлення потреб, визначення типів клієнтів, і звичайно умінням переконувати. Всім цим навикам я навчаю на своїх тренінгах, після тренінгу початкуючі ріелтори і ріелтори, які мають значний досвід, стають ще успішнішими.

Також ріелтору необхідно мати при собі:
- Рекламний каталог з інформацією про фірму, копіями подяк клієнтів, свідоцтвами і грамотами.
- Рулетку
- Компас
- Фотоапарат
- Чистий лист паперу
- Ручку, олівець


Так от, Ви прийшли в квартиру, зняли верхній одяг, привітали присутніх (важливо, що б на цієї зустрічі були всі, хто ухвалює рішення, про продаж), познайомилися, подякували за те, що вас запросили, і пішли оглядати об'єкт нерухомості.

Запитавши заздалегідь дозволи у власників робити фотографічні знімки, починайте огляд. Робіть знімки основних елементів нерухомості, які можуть виділити його серед інших, бажано, що б в об'єктив не попадали власники і предмети особистого користування, такі як фотографії мешканців, черевики і одяг на вішалці в коридорі, сохнуча білизна на балконі і так далі. Також якщо об'єкт продається без меблів, бажано що б, і вона не була на фото.

Зробіть схемний план об'єкту нерухомості, на папері, це необхідно буде Вам потім при продажі, адже кожен об'єкт відрізнятися один від одного по плануванню. При цій використовуйте рулетку, залучайте до цього процесу власників, хай вони потримають край рулетки, і після закінчення креслення плану використовуйте компас для нанесення розташування по сторонах світла.

Під час огляду і після, перед відходом, якщо ви не з'ясували всю необхідну інформацію, ставте питання.

А саме:
Хто власник?
На підставі, яких документів володіє?
Який час знаходитися у володінні?
Що послужило мотивом для покупки?
Що йому сподобалося, коли була придбана дана нерухомість?
Що не сподобалося?
З якої причини продаєте, для чого?
З'ясуєте, яку потребу хоче вирішити клієнт, здійснивши операцію, також з'ясуєте, наскільки мотивований клієнт на здійсненні даної операції.

Важливо! Коли клієнт відповідатиме, дивіться і слухайте, як він це робить, які слова предіктанти використовує, як під час розмови і куди рухаються його зіниці, як він жестикулює. Ви зможете визначити, до якого типу він відноситися, - аудіал, візуал, кинестетік, отримана інформація, допоможе Вам надалі, ефективно продати зустріч в офісі.

Отримавши необхідну інформацію визначивши тип клієнта, і також важливо, якщо власників декілька - визначите думку, якої з них найбільш важливо для всієї групи.

Також може бути, що при огляді присутній, хтось сторонній, визначите який вплив, він може надати на ухвалення рішення, і дійте!

Запропонуєте клієнтові прийти в офіс для того, що б клієнт отримає Вашу професійну оцінку об'єкту нерухомості.

Також, на зустрічі в офісі, Ви запропонуєте йому об'єкти нерухомості, які можуть надалі їм бути оглянуті (якщо, це обмін), але тільки не раніше, ніж буде визначений покупець на даний об'єкт нерухомості, і там Ви обговорюватимете решту всіх деталей співпраці.

Звучить це зразково так: - Зінаїда Семенівна, я з'ясував всі необхідні дані для розрахунку ринкової ціни об'єкту, пропоную, прийти в офіс, де я Вам скажу ціну об'єкту, також я запропоную Вам об'єкти, які можуть надалі підійти Вам для покупки.

Вам зручно - завтра або післязавтра?

Записали дату і час в свій ежедневник і попрощавшись йдете.

У моїй практиці, багато ріелторів, оглянувши об'єкт нерухомості, відразу називають ціну, а дарма!

Клієнт, дізнавшись ціну по телефону або при зверненні в ріелтерськоє агентство або при огляді квартири, як правило, погоджується співробітничати з тим ріелтором, хто йому назвав велику суму. Клієнтові стане зрозуміле потім, що ціна може бути завищена, в порівнянні з ринковою. Ну а Ви, втратите Клієнта!

Відкрию один маленький секрет в ріелтерськой діяльності. Такого поняття як ринкова ціна не існує.

А є що те середнє тим часом за яку ціну є пропозиції подібних квартир на даний момент і ціною яку готовий запропонувати покупець, т.е та ціна за яку цей об'єкт нерухомості у результаті буде проданий. Ось цю цифру і можна буде назвати ринковою цінною.

Визначення стартової ціни об'єкту нерухомості, що продається

Перед зустріччю в офісі з клієнтом, ви готуєтеся. У підготовку входить визначення стартової ціни, тієї ціни, з якою ви почнете продаж. Визначається вона так - ви берете з доступних джерел інформацію за вартістю аналогічних об'єктів нерухомості і виходячи даних за площею, поверховістю, багатьох інших чинників визначаєте стартову вартість. Всю інформація заносите в спеціальну форму, що б потім використовувати в переговорах.

Телефонні переговори і переговори з клієнтом в квартирі не входили в тему статті « Як відкрити успішне агенство нерухомості?» та все ж я вирішив написати про ці важливі чинники, що становили, роботи агентства нерухомості.

Це дозволить Вам має більш менш уявлення про цю діяльність.

Автор: Роман Павлівський



Коментарі:

userpic
людмила людмила
Прочитав Вашу статью получила море хороших эмоций. Я представляю общение с Вами!!! Сколько нужного и полезного можно получить?!
Відповісти | 20.01.2012, 12:31
ГЕОРГИЙ ГЕОРГИЙ
1 Если у ВАС нет завязок с органами местной власти или правоохранителями, тип офиса, предложенный в статье однозначно не подходит. наверное понятно почему. 2. Кадры,- опытные риелторы не будут работать за те проценты которые Вы сможете им предложить. Нужно выращивать свои.. 3. Реклама-способыо привлечения клиентов, писанные в статье работали в начале века. Рекомендую все ресурсы направить на рекламу в сети. Письма в ящики, газеты и тд. мало эфективны. При равных затратах , в интернете Вы найдете на порядок больше клиентов.,чем в офлайне. Нужно нанять специалиста по интернет маркетингу. 4 Разговор по телефону, к открытию агентства никакого отношения не имеет.Это технический момент, которых сотни. 5 Что с организационно прововой формой?
Відповісти | 27.02.2012, 03:22
Ирина Ирина
Спасибо хороший совет
Відповісти | 12.04.2012, 21:58
Ольга Миколаївна Ольга Миколаївна
Спасибо, хороший совет!!! Мой Вам респект.
Відповісти | 09.06.2012, 11:40
Олеся Олеся
А як в бухгалтерії ведеться така дія діяльності?
Відповісти | 31.07.2012, 09:46
рафаэль рафаэль
просто супер, премного благодарен за советы)
Відповісти | 25.09.2012, 18:21
Игорь Игорь
Роман, прочитал Вашу статью, Вам респект! У меня своё ан 2 года, сейчас открываем второе. Полностью с Вами согласен, но такая информация должна быть закрытой и стоить денег!
Відповісти | 17.10.2012, 21:02
Савелий Савелий
Игорь, почему Вы считаете, что такая информация должна быть закрытой? Какой информацией Вы готовы поделиться бесплатно? На самом деле это замануха, человек как раз продает свои знания.
Відповісти | 28.10.2012, 17:31
Роман Роман
Когда уже наши законодательные органы запретят деятельность подобных организаций? Сколько можно этим бездельникам наживаться на воздухе? Почему люди не могут спокойно открыть сайт/газету/другое и связаться с хозяином квартиры, а должны делиться с кем-то за так сказать предоставленную информацию? Долой агентства недвижимости!
Відповісти | 16.12.2012, 13:21
Лилия Лилия
Я открыла свое агентство и вот теперь незнаю что делать? незнала что таких трудностей надо будет проделать. может вы мне посоветуете?
Відповісти | 27.12.2012, 15:20
Роман Роман
Конечно! Закрывайтесь! Найдите нормальную работу. Сколько можно бездельничать?
Відповісти | 29.12.2012, 17:28
Александр Александр
Роман, Вы просто правильно, и с умом нам все объяснили СПАСИБО
Відповісти | 06.03.2013, 12:31
Наталья Наталья
Спасибо Вам большое за полезную информацию.
Відповісти | 27.01.2022, 08:09